Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Зброєва Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Зброєва Н. Б. Готовність педагога до інклюзивної освіти. (До постановки питання) [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_7_5
| 2. |
Зброєва Н. Б. Буддизм як релігійне підґрунтя виховання дітей в Японії [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_51
| 3. |
Зброєва Н. Б. Виховний потенціал культурних традицій у рамках сучасного японського сімейного виховання [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_29 Проаналізовано місце та роль культурних традицій у японському сімейному вихованні, які, на думку автора, відіграють вирішальну виховну роль, здійснюючи вплив на етапи дорослішання дитини, формуючи в неї конкретні, соціально очікувані японським суспільством, риси характеру.Проанализированы место и роль культурных традиций в японском семейном воспитании, которые, по мнению автора, играют решающую воспитательную роль, осуществляя влияние на этапы взросления ребенка, формируя у него конкретные, социально ожидаемые японским обществом, черты характера.This article analyzes the place and role of cultural traditions in Japanese family education, which plays a crucial educational role, exercising influence on the stages of maturity of the child, to form specific, socially expected of Japanese society traits.
| 4. |
Зброєва Н. Б. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 4. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_4_32
| 5. |
Зброєва Н. Б. До питання формування педагогічної майстерності майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 102-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_122_25
| 6. |
Зброєва Н. Б. Гуманістичний підхід Т. Лубенця у контексті сучасної української освіти [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_5_13 Аргументовано актуальність педагогічного доробку Т. Лубенця у контексті сучасної вітчизняної освіти. Розкрито прогресивні гуманістичні ідеї видатного педагога: значущість періоду дитинства у становленні особистості, наявність вільної ігрової діяльності дитини як засобу її виховання, навчання та загального розвитку. Підкреслено співзвучність теорії і практики Т. Лубенця з сучасними психолого-педагогічними принципами виховання. Надано поради педагога батькам і вихователям, в основу яких покладені гуманні методи навчання і виховання. Приділено увагу проблемі насильства та покарань, яка залишаються надзвичайно актуальною і сьогодні. Означено основні моменти педагогічної роботи із забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланкою освіти. Наголошено на тому, що потреба дослідження педагогічної спадщини Т. Лубенця зумовлена як пізнавально-історичним інтересом до його особистості, педагогічних та методичних праць, так і науково-теоретичними і практичними проблемами дошкільного виховання і початкової освіти, які висуває сучасність.
|
|
|