Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Зброєва Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Зброєва Н. Б. 
Готовність педагога до інклюзивної освіти. (До постановки питання) [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_7_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 225.353 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Зброєва Н. Б. 
Буддизм як релігійне підґрунтя виховання дітей в Японії [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_1_108_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.873 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Зброєва Н. Б. 
Виховний потенціал культурних традицій у рамках сучасного японського сімейного виховання [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 13. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_13_29
Проаналізовано місце та роль культурних традицій у японському сімейному вихованні, які, на думку автора, відіграють вирішальну виховну роль, здійснюючи вплив на етапи дорослішання дитини, формуючи в неї конкретні, соціально очікувані японським суспільством, риси характеру.Проанализированы место и роль культурных традиций в японском семейном воспитании, которые, по мнению автора, играют решающую воспитательную роль, осуществляя влияние на этапы взросления ребенка, формируя у него конкретные, социально ожидаемые японским обществом, черты характера.This article analyzes the place and role of cultural traditions in Japanese family education, which plays a crucial educational role, exercising influence on the stages of maturity of the child, to form specific, socially expected of Japanese society traits.
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.371 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Зброєва Н. Б. 
Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 4. - С. 163-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_4_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 624.765 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Зброєва Н. Б. 
До питання формування педагогічної майстерності майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 122. - С. 102-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_122_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.432 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Зброєва Н. Б. 
Гуманістичний підхід Т. Лубенця у контексті сучасної української освіти [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Філологія. Педагогіка. - 2015. - Вип. 5. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vntufil_2015_5_13
Аргументовано актуальність педагогічного доробку Т. Лубенця у контексті сучасної вітчизняної освіти. Розкрито прогресивні гуманістичні ідеї видатного педагога: значущість періоду дитинства у становленні особистості, наявність вільної ігрової діяльності дитини як засобу її виховання, навчання та загального розвитку. Підкреслено співзвучність теорії і практики Т. Лубенця з сучасними психолого-педагогічними принципами виховання. Надано поради педагога батькам і вихователям, в основу яких покладені гуманні методи навчання і виховання. Приділено увагу проблемі насильства та покарань, яка залишаються надзвичайно актуальною і сьогодні. Означено основні моменти педагогічної роботи із забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланкою освіти. Наголошено на тому, що потреба дослідження педагогічної спадщини Т. Лубенця зумовлена як пізнавально-історичним інтересом до його особистості, педагогічних та методичних праць, так і науково-теоретичними і практичними проблемами дошкільного виховання і початкової освіти, які висуває сучасність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.672 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського